lunes, 2 de diciembre de 2013

Erabiltzen ditudan PLEak

Sarrera honetan erabiltzen ditudan PLEak azalduko ditut.


Lehenik eta behin bertan geratuko naiz, hau da Blogger orrialdean. Blogger bitakorak argitaratzeko aukerak ematen dituen orrialdea da. 2003.urtetik Googleen parte da eta horregatik, parte hartzeko Googelen kontu bat soilik behar duzu. Nik 2011.urtetik erabiltzen dut, nire blog hau ireki nuenetik eta nire lanak partekatzeko erabiltzen dut.






Erabiltzen dudan beste orrialde bat Twitter da.Twitter gizarte-sare  zerbitzu bat da, erabiltzaileei testu soileko mezuak bidaltzea ahalbidetzen diena, 140 karaktereko gehienezko luzerarekin. Nik neuk bi kontu ditut. Bat erabilpen pertsonalekoa @jlgarai da eta bestea @landajone eremu akademikoan erabiltzen dut. Azken honetan lanak zabaldu egiten ditut eta nire ikaskideekin harremantzen naiz.



Gradu hau hasi genuenetik e-learning plataforma bat ere erabiltzen dugu ikasturte guztietan, Moodle. Moodle ikasketa kudeatzeko sistema bat da. Niri asko gustatzen zait plataforma hau eta uste dot oso baliagarria dela klasean erabiltzeko.

Mapa kontzeptualak egiteko oran arte C-maap Tools programa erabiltzen nuen, baina aurten  Mindomo programa ezagutu dut eta egia esan gehiago gustatzen zait. Aukera gehiago ematen ditu eskemak egiteko. Itxuraz politagoak dira eta erabiltzeko ere errazagoak ere. Orrialde honetan eskola 2.0ko mapa kontzeptual bat eskegi izan dut Mindomo programa erabiliz.

Aurkezpenak egiteko, beti erabili izan dut Microsoft Officeko Power Point programa. Hala ere, banekien beste herraminta batzuk zeudela aurkezpenak egiteko, klasekideak askotan erabili izan baitute Prezi programa. Preziren bidez aurkezpenak egin daitezke modu dinamiko eta orginalean. Prezzirekin zenbait eskema egin ditut eta power point programa baino gehiago gustatzen zait eta ez da ahaztu behar Prezi erabiltzeko ez dela ordaindu behar, internet konexioa baino ez da behar, Power Point programan gertzen ez dena.


Lenguas e Innovación irakasgaiaren bidez, beste  PLE bat ezagutu dut, Glogster. Glogsterrek posterrak egiteko aukera ematen du. Ez nuen programa hau ezagutzen eta ez nuen inoiz poster formatuan lan egin, baina oso originala dela uste dut. Herraminta honek duen arazo edo oztopo bakarra hurrengoa da, doina dela beti egun kopuru zehaztu batean, beraz bere mugak baditu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario