martes, 11 de octubre de 2011

Jone Landa

      Jone Landa Garai naiz eta 19 urte ditut. Mungikoa naiz eta oraintxe bertan Lehen Hezkuntzako Gradua ikasten ari naiz Leioan jarri diguten unibertsitate  berrian. Bigarren mailan nago eta , oro har, gustora nagola esan dezaket. Karrera hau aukeratu nuen uste dudalako gizarte honen oinarria hezkuntza dela eta gizartea hobetu nahi badugu hezkuntza atal nagusia izan behar dela.
     Lauro Ikastolan bukatu nituen ikasketak orain dela bi urte, letretako batxillergoa aukeratu nuen , izan ere ,  askoz ere gehiagu gustatzen zait Arte edo Historia moduko irakasgaiak Kimika edo Fisika baino. 
   Nire egunerokotasunean ikasi eta lan egiten dut eta hortaz aparte, beti bilatzen  dut tarte bat lagunekin egoteko. Asteburutan herriz-herri joaten gara jaietan edo bestela, herrian bertan geratzen gara. 
 

1 comentario: